RECEPT PÅ PÅHITTADE MUFFINS - AV MIG & WILMA! ❤

Jag & Wilma gjorde ju muffins igår av eget recept - vi hittade på receptet själva! ❤

Här kommer receptet!

Du behöver:
• 50 g smör
• Ca 1 dl socker
• Halv dl mjölk
• 4 msk oboy-pulver
• 4 msk mjöl
• 1 tsk bakpulver
• 1 tsk vaniljsocker
• 1 ägg
• Muffins former

Gör såhär:
1. Ta fram alla ingredienser!
2. Blanda ihop allt i en bunke, tills det blir ganska flytande!
3. Häll ut allt i former!
4. Lägg på saker på dom, t.ex. Pärlsocker, kex, pepparkakor m.m!
5. Sätt in dom i ugnen på 200 grader och ha de där i ca 10 minuter! Känn lite då och då med en gaffel hur hårda/ mjuka muffinsen känns om du vill!
6. KLART! ❤ Smaka & njuut! ❤ Ahah!

Hoppas ni kommer att gilla vårt recept! ❤


Kommentarer
Postat av: Marie

http://ariems.blogg.se/

Just nu har ja tävling på min blogg där man kan vinna lite coola grejer för killar och tjejer.! + jag har frågestund och jag svarar på alla frågor 100 % ärligt och -jaa man får kommentera anonymt!

2012-05-01 @ 21:26:02
URL: http://ariems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0