DÅLIGT SAMVETE!

Hejj hörrni! ♥
Jag ska berätta en sak för er nu, viktigt!
Jag ska få en ny blogg!
Jag veet att det är så hiiimla jobbigt när folk byter bloggar, därför får jag så dåligt samvete!
Men nu har jag bytt, och hoppas verkligen att det är okej och att ni vill fortsätta följa mig där! ♥
Den nya bloggen heter www.mellims.blogg.se & jag vill försöka få den kändare än den här, ahah! ♥
Därför valde jag mellims eftersom att det namnet har säkert större chans att bli bättre!
Hoppas nu ni vill fortsätta följa mig sweeties! Det här blev det sista inlägget på den här bloggen! ♥
HOPPAS NI FÖRSTÅR! ♥
HÄR

HÄR

HÄR

HÄR
hittar ni min  nya blogg!
LOVE YOU READERS!
Puss från Musse & mig! ♥

Kommentarer
Postat av: moms

Hej sötis. Jag hänger med till nästa blogg.Puss

2012-05-02 @ 23:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0