WHAT A!

Haha! Lite störande när något man vill göra inte funkar eller hur?

Jag liksom vill ha en"signatur" under varje inlägg här på bloggen, men det funkar liksom inte,
och jag har frågat om hjälp och fått svar men det går ändå inte... störande?

Jaja, kanske kan be någon kompis att hjälpa mig igen, eller? haha!

Men nu sitter jag iaf i mitt rum med den nya datorn (det här är första inlägget med den) ♥

SÅ DET ÄR JU NICE!?

Imorgon är det fredag och sen påsklov! YEEY!
Men det är en sak som är dålig...

Jag kommer inte kunna uppdatera någor i Finland (dit jag ska på lovet)!

Så jag måste antingen fråga någon kompis om den kanske vill "låna" min blogg under lovet,
eller så får jag väll göra tidsomställa!

Vi får se!

Men nu måste jag fortsätta lista ut lie nya saker här på datorn, så vi ses!

PUSS ♥

Kommentarer
Postat av: Vera

Svar: Haha tack!

2012-03-29 @ 20:58:46
URL: http://vvera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0