Svar på frågestunden!

Heej!

Nu har jag fått tillräckligt med frågor
för att äntligen svara på frågestunden!

Såå här kommer svaren!



Postat av: Anonym!

1. Tycker du att Sebastian Gast är ful?
Svar: Alltså förlåt, men jag tycker helt ärligt att det är tasktigt och riktigt dumt att svara på den frågan, så tyvärr, det tänker jag inte svara på!

2. Är du en prinsessa?
Svar: Näää, inte direkt...

3. Behandlar du din hund som en ängel eller misshandlar du den?
Svar: Ängel så klart!

4. Tycker du att du är snygg, söt eller sexy?
Svar: Vet inte, vad tycker ni??

5.Kan du lägga upp bilder på dina bästisar?
Svar: Det är många men jag kan lägga upp bilder på de som vill!

6. Vem är du kär i?
Svar: no one







Postat av: Stella!

1. Vad vill du jobba med när du blir stor?
Svar: Inte säker, men något man känar mycket på och som är kul! Jag gillar att designa, men man känar inte alltid så mycket på det, så jaa, vi får se vad det blir!







Postat av: Issa!

1. Kan du visa din favorit outfit?
Svar: Har många, men kan ta ut någon, absolut!

2. Kan du göra ett collage med det du tycker är inne nu?
Svar: Självklart!







Postat av: Ella!

1. Favorit plagg?
Svar: kanske linne

2. Favorit film?
Svar: Många bra, gillar t.ex. Twiligt, SMG, Kastanj, m.m. och den nya filmen med Göran, Breaking dawn och den där filmen med spel verkar vara roliga!

3. kan du visa dagens outfit ibland?
Svar: Självklart!

4. Om du fick ta 5 saker till en öde ö, vad skulle du välja?
Svar: Svååårt... men kanske mobilen, en kompis/mamma/pappa/syster/ngn i släkten, varma kläder, mat & båt så man kan åka där ifrån om man vill ;)

5. Beskriv dig själv med tre ord!
Svar: Svåårt, vad tycker ni? Kanske annorlunda, skrattig & galen, vet inte hahah!

6. Gillar du mest blont eller brunt hår?
Svar: Beror på vem.. på mig kanske det är bäst med lite halvblondbrunt! haha!

7. Välj en favorit affär!
Svar: Kanske A&F??? eller Hollister! Kanske A&F faktiskt!







Postat av: Karro!

Favorit:

1. Glass? Magnum!

2. Restaurang? Bryggan kanske?

3. Färg? Turkos!

4. Maträtt? Tacos eller fläskfilé inlindat i bacon med pasta!

5. Djur? Hund!

6. Klädsel? Linne kanske?

7. Affär? A&F tror jaa!

8. Märke på dator? Apple!

9. Bakelse? Cholkadboll!



Vilket gillar du mest av:

1. Hollister/A&F? A&F tror jag!

2. Chokladglass/ vaniljglass? Choklad!

3. Sommar/ vinter? Sommar!

4. Höst vår? Vår för att jag fyller år då och att sommaren är på gång!

5. Sommarlov/ Jullov?  Sommarlov!

6. Födelsedag/ Julafton? Svåårt.. båda är mysiga men kanske födelsedag!

7. Onepiese/ mjukisbyxor och tröja?  Kanske lite konstigt, men mjukisbyxor & tröja!

8. Låga Converse/ höga? Höga om man inte tänker så höga så att de går upp till en dm från knät!

9. Cola/ Fanta/ Sprite? COCACOLA

10. H&M/ LINDEX? LINDEX, i think!



Övriga frågor:

1. Vilken är din drömfärg på håret?
Svar: Som jag har på sommaren, lite solblekt!

2. Din längd?
Svar: Senast jag mätte mig: 1,55! Alltså 1 meter & 55 cm!

3. Vilka är dina BÄSTA vänner?
Svar: Har många, men de jag ömgås med mest är:
du (Karro), Wilma, Ella, Jackie, Issa, Ellen, Astrid, Marie
och många fler, så bli inte ledsen om du inte står med!

4. Vilka bloggar läser du?
Svar: Din (Karro), Ellas, Matildes, Issas, Ellens, Maries, Almas m.m,
de som är länkade på vänster sida!

5. Hur många bloggar har du haft?
Svar: Vet inte, kanske 5??





Postat av: Moms!

1. Vilken är den bästa bok du läst?
Svar: vet inte, jag gillar många som t.ex. testamentet m.m!

2. Vilken låt eller artist lyssnar du på nu?
Svar: Jag gillar t.ex. EUPHORIA och såå!







Postat av: Pappa!

1. A&F eller Hollister?
 Svar:A&F tror jag!

2. Vilken sport på TV är roligast att titta på?
Svar: Skidor, I think!

3. Vilken stad vill du helst resa till nu?
Svar: L.A! Fast vi ska ju dit typ nästa år!

4. Vad var bäst med ELVERKER igår?
Svar: Egentligen allt, men dansen var rolig och när "Det Vet Du" kom!

5. Vad tror du jag ville ha mest av allt i present?
Svar: Ingen aning... kanske att få va med i landslaget, hahahah!







Postat av: Mamma!

1. Vad tycker du vi ska vi kalla nya hästen, Lård Back?
Svar: Lobban vore ju självklarast, men inte med tanke på att det betyder spott, såå kanske Backie? Lollie? Vet inte!?
Någon som har något annat bra förslag? Kommentera i sånna fall!


2. Vilken färg vill du ha på dig i sommar?
Svar: Vitt och ljust!

3. Har du något tips på en god efterrätt? Vilken?
Svar: Kladdkaka! Har ett grymt recept, kommentera om ni vill ha det!







Det var det!

TACK SÅ MYCKET FÖR ALLA FRÅGOR JAG FICK!

LOVE YAA! ♥ ♥ ♥

Hoppas ni fick svaret på alla era frågor nue!

puss♥


Kommentarer
Postat av: Marie

Fina blogg! :) Jag har nu en ny blogg som du kanske vet men iaf så har jag nu veckans blogg på min blogg och skulle bli jätte glad om du ville vara med! <3

http://marieeeee.blogg.se/2012/march/va-med-pa-veckans-blogg.html#comment

2012-03-25 @ 10:35:48
URL: http://marieeeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0