Stackars Danny... ;(

Guud alltså!
Stackars Danny säger jag bara! Han har blivit två:a två gånger i rad, gud vad jobbigt. Just nu sitter jag och läser tidning, det står typ 10 sidor om melodifestivalen! Haha!

Men Danny blev ju fett ledsen av att han kom två:a IGEN! Och jag håller med Danny, Gud vad jobbigt att bli två:a två år i rad, nog jobbigt första gången liksom!

Men ändå så var ju Loreen också så himla bra! Jag röstade på båda dom igår ;)

Jag träffade ju Danny (med min klass) på en fest, det var ju lite coolt haha!

Men gud vad synd för Danny, han hade ju så bra låt och kläder också och såå!

Tur iaf att de inte direkt "bråkar" i tidningarna. De säger snälla saker om varandra ändå. ;)

Men vad tycker ni?

Puss, glöm inte veckans blogg också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0