Sista hela dagen ;(

Heej!

Idag blir det den sista hela dagen vi är här ;( Ska ta vara på idag med att bada pool, stranden, sola, vatten rutschbana, mini golf, spelrum & glass! <3 Ska bli en mysig dag!

Men nu medan pappa ska spela tennis så ska vi vänta på han här på rummet och då ska jag och Stella se på wild kids!

Kommer att sakna Dominikanska Republiken, värmen m.m. Men det bästa är ju att jag kommer få träffa Musse, vänner och min släkt m.m. som jag lääängtat så mycket efter!

Vi har en halv dag kvar här imorgon innan vi åker till flygplatsen för att åka 14 timmar, så tråååkigt! ;( Men det går nog bra!

Men jaa, vi ses senare!

Puss


Kommentarer
Postat av: moms

Jippi snart kommer ni hem



puss Musse o moms

2012-03-03 @ 16:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0