Rain, rain, rain!

Är det bara jag som hatar tråkiga skoldagar?
Är det bara jag som hatar när det regnar och man måste gå hem?
Är det bara jag som hatar att komma hem i våta kläder?
Är det bara jag som hatar att få tanken på att man måste göra läxor när man äntligen kommit från skolan?

Allt det har vart idag... tråkiga lektioner i princip hela dagen, på vägen hem regnade det och jag gick hem, visste att jag behövde göra massa läxor och när man väl kommer hem har man våta kläder!

Så himla jobbigt!

Som tur är allt det över nu (nästan)!
Nu har jag bytt om till torra kläder och ska göra läxor bara, nationellt prov imorgon & så har vi eng-läxa!

Men jag tar det positivt; det går nog fort!

Hoppas ni haft en toppen dag iaf!
Tråkigt bara att det regnar nu när man ÄNTLIGEN har sluppit regnet, snöet & slasket! Och det ska typ snöa på lördag!

Jaja, påsklov i övermorgon! Tänk på det! ;)

Haha!

Puss!


Kommentarer
Postat av: moms

underbart det med tummen ner.

den kommer att vändes upp om

2 dagar för då ses vi jipppi.

puss

2012-03-28 @ 22:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0