Nya saker!

Tänkte börja med några nya saker här på bloggen:

Måndag:   "Bildsmash!"
♥ Tisdag:   Vanligt bloggande!
♥ Onsdag:   Vanligt bloggande!
♥ Torsdag: Vanligt   bloggande!
♥ Fredag:   "Fem bra saker!"!
♥ Lördag:   "Videobloggen för..."
♥ Söndag:   "Söndags tipset!"

Bildsmash = Jag lägger upp massa bilder ni får se!
Vanligt bloggande = Bloggar som vanligt om vardagen m.m.
Fem bra saker = Jag lägger upp t.ex. bra appar, affärer osv osv
Videobloggen för... = Jag skriver ett inlägg några dagar före om att man kan
anmäla sig och sin blogg att få en videoblogg och länkning!
Jag väljer ut en tills varje lördag och den gör jag en videoblogg till
och den vinner en länkning, förstår ni???
Söndags tipset = Jag ger ett tips på olika saker t.ex. krämer, annat m.m.

LÅTER DET BRA??

Jag börjar med allt idag, alltså kommer det imorgon upp "Söndags tipset"!

Hoppas ni kommer gilla det!

Jag kommer ju också SJÄLVKLART ha veckans blogg och frågestund då och då också!

Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0