Min dag!

Idag var väll skolan helt okej! Jag höll typ på att skratta ihjäl mig när vi körde ett spel på SO:n bara, en var så himla rolig, hahah!

Nu sitter jag här i mitt rum och gör lite påsk-kort och sånt och sms:ar med Jackie!

Idag ska ju jag till Finland, till mitt landställe, och där finns det inte internet tyvärr, men jag ska göra några tidsinställda inlägg åt er, och jag har frågat om någon kompis ville låna min blogg!

Så nu ska ni få ha Jackie här på min blogg! Hon är iaf en jättesnäll tjej som verkligen är jättesmart och duktig på allt, och hon är alltid där för en och är jätte omtänksam! Verkligen en super snäll och söt tjej!

Måste sluta snart, men här kommer några bilder från idag på vår science lektion och massa hagel, haha! Det haglade ju sjukt mycket idag!

Men ha en toppen dag!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0