LÖRDAG - TIDSINSTÄLLT!

Melina här!

Det här inlägget är ju tidsinställt, så jag vet inte riktigt vad jag gör i Finland just nu, men jag vet iaf att jag
är i Finland och har kommit fram till mitt landstäle!
Det kommer komma ett tidsinställt inlägg varje dag med ett "vad jag vet att jag gör" och "tips"!
Låter det bra?
Sen så bloggar ju Jackie lite här också!
Men dagens tips är iaf denna Perfym från HOLLISTER:




Bra saker:

♥ Den doftar jätte gott verkligen (enligt mig)!
♥ Är inte suuuuperdyr!


Dåliga saker:

• Den håller inte så länge, lukten försvinner efter ett tag!



OCH DEN HÄR KRÄMEN FRÅN HOLLISTER:




Bra saker:

♥ Doftar underbart!
♥ Hunden blir mjuk och len!

Dåliga saker:

• Smaken/lukten håller inte så värst länge!



DET VAR DET!
Hoppas ni gillade dagens tips!


Puss, ha en toppendag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0