Gjort allt jag skulle ;)

Hejhej mina söta läsare!

Idag har jag haft en grym dag (hittills :S)! Har gjort allt jag ville hinna med och lite till! Haha! ;)

Först åkte vi mot poolen och badade, sen åkte vi vatten rutschbana och sen åkte vi i nån konstig båt, haha! Sen badade vi ännu mer i poolen, ända tills lunchen :P

Sen, efter lunchen bada vi i poolen (IGEN), ett väldigt långt tag och sen gick vi ner mot stranden, bada och sola där och till sist tog vi "shuttlen" hem! (en slags golfbil haha!) :P

Nu sitter jag på balkongen (åter igen) & har det mysigt med en drink nyduschad! <3 Om ett tag ska jag, Stella o mamma spela minigolf och ha det mysigt! Det är roligare än man tror! :P

Ikväll ska vi nog börja packa lite och sen också se på något på svt-play, kanske melodifestivalen (om det kommit ut, haha!) :D

Men hoppas ni också haft en grym dag där hemma, och bara så att alla vet underbara kompisar, musse och släkten, miss u all <3
Men vi ses ju när vi kommer hem <3

Och tack för alla era kommentarer, ällskar er! <3

Puss, love yaa! <3

Här är lite bilder på poolen och min lunch idag, mer bilder och kaaanske en video från vatten rutschbanan kommer senare! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0