Frääsch!

Nu ligger jag i min säng, har joggat, vart på badminton, duschat & ätit middag, och väntar på att "Top Model Sverige" ska börja!

Jag & Ella joggade en kort sväng bara nu, på ca 2 km, eftersom att på vintern har man ju inte kunnat jogga utomhus när det var is och snö ute! Så det fick bli en kort sväng, hann ju inte längre innan vi skulle till badmintonen! Vi gick bara fort hem till mig och stressade i oss lite mellis efter joggningen, sen sprang vi typ till tåget och hann precis med!

Sen så spelade vi som vanligt bara att vi typ skrattade ihjäl i början eftersom att båda hade tagit av sig skorna vi skulle ha på oss, hahah (knäääppisar!)

Men sen kom pappa och hämta oss och vi åkte hem, duscha och åt middag, nu blir det mys i rummet och snart se på "Top Model Sverige"!

Men hoppas ni haft en toppen dag!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0