Statistiken!

Heej!

Eftersom att ni inte kan se min statistik så kommer jag berätta den lite då och då.
Hittils har jag haft 2 besökare idag och 10 visningar.
Är inte det helt okej mycket eftersom att min blogg bara är ca 3 dagar gammal, började i fredags kväll och nu är det söndags morgon, egentligen typ 2 dagar.

Iaf, igår var det inne ännu lite fler på kvällen så då hade jag 7 besökare och 41 visningar, fasst bloggen är så pass ny, så jag tycker det är bra hittils, men hoppas s¨åklart på flera ;)

Jag tänkte ha en frågestund här på bloggen ganska snart (eller tycker ni det är för tidigt?) för att ni som inte vet så mycket om mig kan fråga. Eller låter det som en bra eller dålig ide?

Det kanske inte är så bra ide eftersom att jag ännu inte fått så många kommentarer, eller så är det en bra ide om jag då får kommentarer, så vi gör såhär:

Om ni vill att jag ska ha frågestund, kommentera, och om ni inte vill det, skippa.
Låter det bra?

Jag ska försöka updatera så bra på dagen jag kan, men jag ska åka för att åka skridskor under dagen så vi får ju liksom se... ;)

Detta inlägget blev inte så roligt eller intressant, jag vet ;)



Skridsko-time!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0