Sociala vi är...

Heej!
Nu sitter jag med mina vänner i "soffhörnan" eller vad man ska kalla det och håller på med mobilerna, sociala vi är.... Haha ;)

Som första lektion idag hade vi Science (NO) och gjorde ett prov, det gick väll bra! ;) Och sen dess har vi haft rast, så nu har vi haft rast i en timme och 5 minuter, fett skönt... ;)

Sen blir det tåg till simhallen där vi ska simma och ha det kul! Och sen, allra sist, blir det lite soft svenska. Sen hem, badminton, duscha och sen vet jag inte. Alltså nu har jag försökt publicera det här inlägget flera gånger, men då kommer det upp något konstigt fel, så det här inlägget skulle kommit imorse kl typ kvart över tio så att ni vet.

Hoppas ni haft en bra dag och fortsätter med det! Ha det bra! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0