Skön dag!

Hej hej!

Kom för ett tag sen ut från duschen! Har mest vart vid poolen idag, och lite vid stranden! Vi grävde ner Stella i sanden där, jag och pappa haha!

Strax ska jag och Stella ut och ta lite foton, bra att passa på här i värmen ;)

Men hur har det vart i Sverige då?
Här har det vart bra väder nästan hela dan, lite små regnigt i början kanske i 5 min, men annars toppen!

Men iaf, igår var jag, Stella och mamma och skulle titta efter lite godis här nu på lovet, men guuud vad dyrt det var gämfört med i Sverige haha!
5 dollar kostar ett litet paket, nästan 90 svenska kronor för två små paket, haha! Men vi köpte två paket ändå ;)

Men, nu måste jag gå! Men ha det så bra, love yaa! <33

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0