OTURSDAG

Hej hej!

Idag har jag haft min lilla otursdag tror jag...

Haft otur i:
• Mini golfen, förlorade och det var så många som spelade, så vi fick gå och göra nåt annat ett tag.
• I poolen tappade jag bort en tofs men sen hitta som tur var Stella den (det var hennes tofs jag tappa i vattnet).
• Internet, det var dåligt och konstiga kommentarer m.m, konstiga saker.
• Vädret, regna lite imorse (egentligen bara i en kvart men ändå), sen var det mulet när vi badade i poolen, så man blev lätt lite frusen och när vi skulle på lunchen kom den fram igen, tyyypiskt..

Det var lite saker som har vart otur idag, men det får jag stå ut med! ;)

Nu sitter jag iaf ute på balkongen och bloggar lite, facebookar, instagram, läser bloggar m.m. m.m.

Ska ta fram några kläder till ikväll, har väll inget annat att göra just nu antar jag, kanske chilla och se på svt-play?

Vi får se!

Nyss såg jag att jag tydligen har en sån otursdag så att jag inte kan lägga upp nån bild... -_- AAAAAAAHHHHHH

Men ha det så bra och hoppas att ni inte har haft en sån otursdag som jag -_-

Puusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0