Morgon!

Choo

Idag vaknade jag rätt tidigt här, så jag antar att tiden inte riktigt är inställd.
Klockan här är ungefär 20 i 7 och i Sverige 20 i 12.

Men iaf, nu sitter jag på balkongen med mobilen. Det är skönare att vara ute i värmen än att vara inne i sängen med AC:n. Så nu tänkte jag sitta här helt forever alone, nej men de andra är inne.

Men iaf, Här är det varmt väder just nu, med sol, men hur är det i Sverige?

Vill gärna veta om snön har smält? Slasket gått bort? Regnar det? Snöar det? Är det på väg att bli vår? Har det snöat ännu mer? Är det frost?

Men iaf, jag fyller ju år 2 dagar efter att vi kommit hem, jag fyller alltså år den 7 mars. Hoppas det har börjat bli lite mer "vårvädrigt" då istället för slask och snö. Om jag ska vara ärlig så längtar jag efter sommarn när jag är här och vet hur det vaar! Jättemysigt!

Men jaa, hoppas iaf att ni har det bra där ni är och glöm inte att jag har "semester-frågestund" här på bloggen, det skulle vara kul om ni frågade lite!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0