Home!

Heej!

Kom nyss hem från gymmet! Imorse efter frukosten gick vi direkt till stranden. Där byggde jag och Stella ett varsitt sandslott och en varsin tunnel!
Det var kul!

Sen var vi vid poolen ganska länge. Vi dök mycket och gjorde lekar under vattnet, till exempel att man kastade en hårsnodd ut i poolen, som man sen skulle hitta! Vi hade ju vattenglasögon på oss, så det gick ju bra!

Sen gick vi hem och bytte om och sen gick vi till gymmet!

Men nu är vi hemma och ska vara det ett tag och duscha och så, sen blir det middag sooon!

Här är klockan ungefär halv 5 nu och i Sverige ungefär halv 10. Men glöm INTE semester-frågestunden!

FRÅGA FRÅGA FRÅGA

Tryck här >> http://bymellis.blogg.se/2012/february/semester-fragestund.html#comment <<

På bilderna ser ni bl.a. det jag och Stella byggde på stranden på bilder bredvid varran och sen jag och mitt slott, hahah!

Ha det grymt bra där hemma!

Pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0