Dominikanska Republiken!

Heej!
Nu har vi för några timmar sen kommit till vårt hotell! Det var jättebra!
Jättefint hotellrum och fina och bra restauranger och personal som vill hjälpa en och bär väskorna och allt ;)

Hemma i Sverige är ju klockan mitt i natten nu, men här är klockan bara halv 9! Så det är riktigt stor skillnad helatiden!

Men iaf, flygresan gick bra, förutom att den var lite långtråkig och lång, och sen fick vi veta att vi skulle mellanlanda IGEN. Vi typ bara OH NO, för vi skulle vara på landet i planet i en timme, sen fortsätta... Jaja, nu är vi iaf här!

Här på hotellet var det JÄÄÄTTEBRA!
Superbra service, bubbelpool i rummet fina och mjuka sängar, allt är gratis (vi har redan betalat för allt och har band runt armen så personalen ser det.) Här är det riktigt varmt och på det här hotellet finns det pingisbord, tennis, golf osvosv och 16 pooler och flera, flera restauranger med god mat. När man kom in till hotellplatsen så var det några vakter som tittade att de se som hade bokat fick komma in, men inte andra.

Nu är jag typ ASTRÖTT eftersom att det e natt i Sverige, men det är helt okej eftersom att det är ljust här.

Men iaf, flygplatsen här var cool. Det var inga väggar eftersom att här är det ju alltid varmt, och det var bra service!

På Londons flygplats imorse hittade vi Victoria's secret och där köpte vi lite smått och gott, men det får ni se på bild imorrn.

Men jaa, har myyycket att berätta men är verkligen DÖTRÖTT nu, så måste nog vila av mig. Men här på hotellet finns det ju gratis WiFi, så jag kan uppdatera, YAY

Men iaf, även fast jag e här så vet jag att kronprinsessan Victoria har fått en dotter!!! Min mormor sa det ju såklart ;) Men visste ni det? Eller.. om ni är i Sverige vet ni nog det, var väll typ på nyheterna och tidningarna hela dan!!?? Men fett kul med en prinsessa! <3 Graaattis!

Men måste viiiila lite nu så vi seees imorgon! Sov så gott och njut av bilderna nedanför!

Puss o godnatt! Zzzzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0