Bubbelpool!

Heej!
Nu har jag precis kommit hem från poolen! Det var jättemånga poolar överallt och olika saker i dom. I en fick man åka i flytande ringer i en ström och i en fanns en klätterställning i vattnet, och i en fanns det 2 stora vatten rutschelbanor och i några inget, i en som bubblor man fick gå in i och springa i så att man kom framåt!

Här är klockan bara kvart i 2 på dagen medan i Sverige är väll klockan typ kvart i 7 på kvällen. Det är ganska stor tidsskillnad och väldigt stor väderskillnad! Här är det hett och varmt, badtime medan i Sverige typ kallt och skidtime, Haha!

Men nu ska jag bada i vår bubbelpool ett tag med min familj, och sen ska vi spela lite minigolf! Så det ska bli kul!

Men jag fick en kommentar under dagen, om att hon tycker att det låter skönt här, tack för din kommentar, och jaa, det är jätteskönt, men om någon vecka kommer vi nog längta hem lite bort från värmen ;) men än så länge är det toppen ;D

Men iaf, i nästa inlägg kommer bara massa bilder från idag, eller några bilder, för på min mobil hade jag bara 3 bilder från idag, alla bilder är på pappas mobil, men bara så att ni vet i förväg så är det från idag! ;D

Men vi ses, ha det bra!!!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0