Badminton!

Heej!
Kom nyss hem från badmintonen!
Det var kul som vanligt, men det gick inte så bra för oss, hahah! ;)

Nu ska jag strax duscha och sen äta middag, ärtsoppa och pannkakor!

Visste ni att det är semel- och pankaksdagen idag!?
De råkade typ hamna på samma dag, hah ;)

Men imorgon är det dax att åka till London! Det ska bli asskönt! Vi kommer att åka till flygplatsen direkt efter skolan imorgon, sen åka till London, sova där på ett hotell och sen dagen efter åka till Dominikanska Republiken! Där är det typ jättevarmt nu, asskönt! På Londons flygplats finns det tydligen Victoria Secret's! ;D

Men iaf, hoppas ni också kommer ha ett jättebra lov, och räkna inte med så bra updatering, vi får se om jag hittar något gratis internet på hotellet, men det är inte HELT säkert att det kommer gå ändå, men hoppas det, för annars kommer jag få ta en bloggpaus tills den 5 mars ;(

Men iaf, jag har ju frågestund, visste ni det???
Det verkar bara som att en person vet det eftersom att det är en som har frågat, Marie, www.tipsbymarie.blogg.se , tack!

Så glöm nu inte att fråga nu när jag har frågestunden! ;))

Men ni får ha det så bra! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0