00:00

Heej!
Nu är klockan prick 00:00!
Jag vet att jag inte haft så bra upd, men jag har vart borta där det inte gick att publicera något inlägg, det kom bara upp "fel" och gick inte att publicera, så det får bli ett inlägg nu!

Jag har iaf haft en GRYM dag!!
Det börja med lite stressigt, laga mat, packa m.m men sen när vi väl var iväg så var det chill!
Jag fick skjuts av Wilmas mamma och på vägen stannade vi i LC för att köpa present till 2 killar i klassen!
Jag köpte två filmer åt båda, Avatar & 2012! Jag får väll hoppas att de gillar dom. ;)
Sen var det Gokart och direkt när vi kom fram träffade vi Jackie som vart borta i typ 2 veckor nu så vi typ sprang fram och kramade henne och såå.
Sen direkt när vi tre gick in i själva "byggnaden" så kom Issa och Ella fram och bara " Danny är här!!!" .

Och det var han! Vi tog bilder med han och han sa typ "glöm inte att rösta på mig nästa vecka" och vi alla bara "neeee" <33
Så det var fett kul att han var där!

Men iaf, när alla hade kommit fick vi gå upp och sätta på oss nån speciell overall man skulle ha på sig, sen blev det en liiiiten liten lektion kan man säga, eller vi fick lära oss reglerna, flaggorna, hur man gjorde osvosv, i början bara; kommer jag komma ihåg det här? Men sen när man väl körde var reglerna osv väldigt lätta.

De hade delat in oss i 4 lag, vi var lag nr 4. Jag var den första i laget som skulle åka de första varven och jag har typ aldrig åkt riktig gokart, så jag var typ fett nervös.. ;)

Men när man väl kom in i det var det fett kul! Om ni inte har åkt det, testa! Det var verkligen väldigt kul! ;D

Sen när vi hade tävlat klart så blev det prisutdelning och sen åkte alla till restaurang Mysingen där de hade bokat bord. Det blev pizza och efterrätt!

Men sen var det dax att gå. Då var det direkt att åka till min mammas moster (alltså min mormors syster) och se på melodifestivalen osvosv <33

Imorgon kommer bilder på Danny, gokart-overallerna och banan osvosv, men ikväll (inatt) blir det för sent för att ladda upp bilder, men en av bilderna kan ni väll få se nu. <3 <3

Så nu är jag ganska så trött och ska typ lägga mig strax, men sov så gott!

Puss och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0