WITH MY AWESOME FRIENDS!

Sry för sämst update idag, men min blogg.se app har laggat sjuukt! Jag har iaf haft en grym dag med tjejerna, Karro & Wilma! Vi har typ gjort ett program, och typ flummat till 10000% typ! Hahaha! ♥ Sen så åt vi tyyp lunch klockan 4, haha! Ska lägga in programmet vi gjorde idag, nån dag när jag vet hur man gör :P hahah! Vi har iaf haft en riktigt grym dag tillsammans! ♥ Love you girlz! ♥ Nu sitter jag hemma hos Wilma & ser på Titanic, idag var det prick 100 år sen Titanic sjönk, scary or what?? :O Det här var en liten "beskrivning" om vad vi gjorde idag! Men nu måste jag fortsätta se Titanic och va lite social, så ha en toppen kväll! ♥ Hahahahah VVV


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0