TRE BILDER! ❤

Sovit gott?? ❤Det har jag förutom att det har vart lite trångt & såå! Igår var det verkligen toppen! När jag kom till Marie med Jackie så fixa vi lite och sen gick vi till affären med 200:- att handla för, och vi handla massa godis, chips & pomac! Men först när vi skulle handla så hade vi inte råd det blev typ 246:- av 200:- så vi fick typ ta bort massa saker + att kön bakom blev längre & det blev rätt så pinsamt, hahhah! ❤ Sen åkte vi till Marie & Wilma kom & så fixade vi lite inför natten, åt god middag & sedan börja vi se på en film & äta det vi köpte, hahhah! ❤❤ Sen så målade vi naglarna också & prata girltalk innan vi somnade ganska så sent! Hade verkligen en grym kväll med er tjejer! ❤ Nu ska vi nog chilla i sängen ett tag till, sen tar vi nog på oss & har det nicce! Hoppas ni hade en grym kväll igår & att ni får en toppen dag idag! ❤ Här kommer tre bilder från igår, jag tog nog dubbeltdubbeltdubbeltdubbelt så många bilder, men här kommer tre av dom, när jag kommer hem får ni fler bilder! ❤


Kommentarer
Postat av: moms

Mums o slurp

2012-04-21 @ 10:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0