SVAR PÅ FRÅGA & DAGEN!

♥ Hej sweeties! ♥
Ledsen att jag inte bloggat sen lunch!
Jag fick iaf en fråga som ser ut så här:
SVAR: Det är haloumi ost! BILDEN ↓
image description
Jaa, så det är iaf haloumi ost!
Hoppas du blev nöjd med ditt svar!
Och tack alla som har kommenterat! Jättesnällt! ♥
Jaa, men iaf, när jag hade gjort lunchen då så tränade jag lite med Musse, och var ute och hoppa studsmatta!
Det har ju vart så himla härligt väder idag!
Sen så har jag vart lite med syrran och såå!
Ska fixa lite med bloggen nu, så det kanske kommer upp något nytt snart så var berädd på det! ♥
Ska blogga mer nu här på kvällen, så håll utkik! ♥
Men ha det bra då! ♥

Kommentarer
Postat av: Marie

Hahhahhh random fråga borde säkert förstå, men vem är Moms?

Heheh puss&kram! <3<3<3<3<3<3

2012-04-29 @ 20:30:03
URL: http://ariems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0