STRAX DYKER DET UPP!

Hejj, vad gör ni sweeties??
Själv har jag precis gjort en videoblogg till er som just nu håller på att laddas upp på videofy.me!
Snart kommer den upp på bloggen också! ;)
Har ni haft en bra dag?? Det har faktiskt jag, förutom att jag inte haft så mycket att göra, men jag har iaf vart en långpromenad med Musse ute i regnet & gjort videoblogg och såå!
Musse blev så smutsig efter dan långa promenaden ute i regnet, så han fick ta en dusch, så nu ligger han här i mitt rum och är såå gullig under en filt! Han fryser! ♥ Awww! Älskar dig! ♥
Men glöm inte bort nu att titta in här på bloggen, för snart kommer en videoblogg & mycket mer update!
Ha det bra nue! ♥
♥ Musse nu! ♥

Kommentarer
Postat av: En person

Hur gör man videoinlägg?!

2012-04-23 @ 15:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0