RIGHT NOW!

Fick använda internet på mammas mobil lite nu så jag passar på med ett litet inlägg & jag kommer nog kunna göra några få inlägg varje dag här!

Nu är klockan snart 4 här i Finland ;) Idag har jag typ bara målat naglarna, chillat, vart ute & såå och ska snart åka till affären! Vet inte riktigt vad jag ska göra resten av kvällen, kanske ser på någon film eller något??

Hoppas iaf ni haft en toppen dag!
Ha det bra! Puss!

Hahah, mina failade naglar:

Tummen: glad smiley, tummen upp!
Pekfingret, pil, peka på saker!
Långfingret: arg gubbe, fuck you användning, hah!
Ringfingret, hjärta, ha ringar på av <3!
Lillfingret: glad smiley, kompis "slå vad"!

Hahah VVV


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0