NAJSIG KVÄLL! ♥

Kom nyss hem från Wilma nu! Karro skulle hem så jag gick hem med henne (vi är grannar) och vi var så himlarns rädda att en pedofil skulle dyka upp, så vi tyyp "lådsaspratade" i min telefon baa "hej mamma, vi ser dig nu" hahhah! Så rädda va vi!! Hahhah! Sen när vi skulle "avskedas" så liksom sprang jag till min dörr, hörde Karro smälla igen sin ytterdörr och där står jag utanför mitt hus och dörren är låst! Haha, så typiskt mig!! Så jag fick rota i min väska efter nyckeln och jag va så rädd, hahhah! ♥ Men sen hitta jag den och låste upp, och nu sitter jag i mitt rum (mitt rum är på övervåningen själv) och har alla lampor tända på hela övervåningen och har tagit med mig Musse hit upp! Hahah, han är ju bara för sööt! ♥ Älskar dig Musse!! ♥ Så nu känns allt bra igen, hahah, Musse gör mig trygg här uppe ♥ Men jaa, idag är det ju precis 100 år sen Titanic sjönk & det var så sjuuukt hemskt det som hände när det sjönk, och jag menar det SJUKT HEMSKT! Alltså det värsta sättet att dö på är ju under vattnet, ellerhur?? :O Usch, måste tänka på nåt annat nu! Ska typ läsa lite tidning & mysa lite med Musse nu innan jag lägger mig, men godnatt nu, hoppas ni sover gott! ♥♥

Älskar dig Musse, du är så söt & gör så att jag inte är rädd längre ♥ loveyou! ♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0