MORE BLOGGING! ❤

Hejj, sry för att jag inte bloggat på hela dagen, jag trodde jag bloggade imorse, men det gjorde jag tydligen inte?! Hahah! ❤ Idag har jag iaf haft en grym dag i skolan! Det märktes knappt att det var skola faktiskt! Skoldagen började klockan 9 och slutade kl kvart över 1, och under hela dagen såg vi en film, åt lunch & hade massa raster! Medan vi såg filmen fick vi äta popcorn, pringles, tuggummi & ice-breakers, yeah! ❤ Dagen gick verkligen skit snabbt & Jackie hängde med mig hem sen! Så nu har hon precis gått hem (hon skulle på tennis) & under tiden hon var här har vi bara haft mysigt tillsammans, vart på picknick (hahahahah, men det var mysigt) och så har vi pratat deeptalk, och det behövdes VERKLIGEN! ❤ När vi kom till mig var min mormor hemma hos oss och hade bakat ungspankaka som vi tog med på picknicken! Det var riktigt mysigt för stället vi var på var det haftutsikt, sol men ändå gömt där vi kunde prata om viktiga saker! Love you bästii! ❤ Hoppas ni haft en toppen dag verkligen! Här kommer en bild på när vi såg filmen i skolan, och åt massa gott, en bild på Jackie med "pringles-mun" & sen kommer en bild på "vackra" havsutsikten när jag och Jackie var på vår lilla "picknick", hahah! ❤❤ Ha det bra nu sweeties! ❤❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0