JACKIE! ❤

Kom hem från skolan för ett tag sen, typ för två timmar sen! Nu är jag med Jackie och vi typ flummat & hare bra helt enkelt! ❤ Idag i skolan var det faktiskt helt okej, mycket flum, haha! Allt blir roligare med lite flum, hahaah! ❤ Ja men iaf, jag, Jackie, Wilma & Marie ska faktiskt skapa en blogg tillsammans, så det ska bli kul! Men allt är inte helt klart så vi har inte börjat med själva bloggandet! Men det ska iaf bli kul! Men jag finns ju självklart kvar här också! ❤ Nu är jag ju som sagt med Jackie och snart ska vi nog ut och hoppa studsmatta! Hahhah! ❤ Ha en toppen dag, puss på er!

Flummiga vi är va??! Skrattar ihjäl oss i en madrass! Hahhah! ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0