INFORMATION! ❤

Hejj, sweeties! ❤ Hur är det med er då!? Jackie gick hem för typ två timmar sen och vi har verkligen haft en grym dag tillsammans! Loveyou! ❤ En sak som var så typiskt, var att det börja regna och då skulle vi gå till tåget (Jackie skulle hem) och då liksom fick vi typ springa från mig på 4 min och det tar 10 min om man går, så vi typ sprang till tåget och missade det, om vi hade haft 30 sekunder mer på oss skulle vi hunnit fram, så störande!! Hahhah! Sen fick vi vänta i 20 min, men det var okej ändå (ganska positiv nu, det spöregna) hahaha! Jaja, vi kunde iaf prata lite mer deeptalk och så, och det var ju kul att va med Jackie så länge det går liksom! ❤ Men nu ska jag snart lägga mig faktiskt, jag är alltid så trött på morgonen, så jaa, tänkte sova snart! Imorgon är det torsdag, helt helt okej, typ bästa dagen på veckan! Bara najs liksom!! Hahhah! Lite flummig nu! Sov sött sötisar!! ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0