ICE-BREAKERS!

L♥ve till Ice-breakers!
Så hiimlans gott alltså! Eller vad tycker ni??
GOTT eller GOTT ??
GOTT eller GOTT ??
Själv tycker jag GOOOTT! ♥ Underbart gott! Måste smaka!
♥ Det finns i Torsvik nära danscentret! Kommentera om du vill att jag beskriver mer! ♥
ICE-BREAKERS!!
Verkligen supergod smak! ♥ Finns i Sverige! ♥
Och jordgubb, bär & körsbär ice-breakers, den kanske finns i Sverige, men jag är inte säker tyvärr!
I USA finns den iaf!
Den är iaf supergod den också! ♥
Och så finns det ju andra sorters ice-breakers också!
↓ ↓ ↓
Supergoda allihopa!
Och sen ice-breakers tuggummi!
Har aldrig smakat ice-breakers tuggummi, men det skulle jag
gärna vilja göra snart! Alla andra som har smakat dom har iaf älskat dom! ♥
VERKLIGEN L♥VE TILL ICE-BREKARES SOM NU FINNS I SVERIGE!
♥  ♥  ♥
Ha det bra nu!

Kommentarer
Postat av: Marie

Jätte fiiiiin ny design!!! Men hur gjorde du bild spelet?

2012-04-22 @ 19:07:57
URL: http://ariems.blogg.se/
Postat av: :)

Ja vart i torsvik köper du de?!

2012-04-23 @ 15:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0