HEY GUYYS!

Fredagen den 13:de idag ju, står ju tyyp överallt :P Egentligen har det inte hänt så mycket "otur" för mig idag förutom EN riktigt hemsk sak... ;(
Wilma gick hem för tyyp en och en halv timme sen. Vi typ tog lite bilder, skrattade ihjäl oss till 100 %, såg på videor & gjorde en "video" som säkert kommer upp på bloggen när jag fattat hur man laddar upp den på bloggen -_- ♥ Sen Wilma har gått har jag bara ätit middag & sett på TV, myys!
Hoppas verkligen att ni haft en toppendag! Ni kanske tror nu att jag glömt att jag ska avsluta veckans blogg idag, men det har jag INTE glömt, vinnaren kommer snart! ♥♥ Ha en bra kväll nu på "otursdagen" babees! ♥

Sötisen dääär VVV


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0