HALLU SWEETIES!

Hur har er dag varit hittils!?
Min har vart i topp iaf!
Skolan var skit soft & slutade klockan halv 12 och allt vi gjorde där var ju typ bara att göra vad vi ville! Så himla soft dag! Efter skolan gick vi iaf till stan, jag & Jackie och hem till Jackie, och sen gick vi en promenad med en hund också, sen åkte vi tunnelbana hem på väg och då träffa vi Ella, Sam, Niko, Axel & Arthur, och de frågade om vi ville hänka hem till Niko, men vi kunde inte, vi skulle till Marre, ja men iaf, så sen gick jag och Jackie då och köpte lite godis, jag köpte en massa gott & lite göttis till syrran! Sen så fortsatte vi till Marre, och där tog vi foton och snacka lite girltalk på studsmattan, jättemycket nytt!
Jaa, och nu sitter jag hemma, kom hem för ett tag sen, och har typ bara chillat hittills!
Nu ska jag nog strax gå ut & vara lite social kanske, sen ikväll blire god middag & mys med familjen!
HOPPAS NI FÅR EN FORTSATT BRA DAG BABE'S! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0