GO'MORRON SWEATIES!

Sovit gottt?? ♥
Det har jag, baraa att jag hade svårt att somna igår, men vet ni vad som hände imorse!?
Jaa, det var iaf så här, jag vaknade liksom & så liksom känner jag att någon sitter bredvid mig på min säng, så jag vänder mig om och där sitter Musse som har väntat på mig där! ♥ Awwww, love you!
Bra start på morgonen! Och så är det ju ocså ett riktigt härligt väder! Sommar ju! (nästan) ♥
Jag får sån sommarkänsla när jag hör fiskmåsarna nere vid havet också!
Men iaf,, nu ska jag och Karro strax mötas, vi ska göra något, kanske ta sommarfoton?? Hoppa studsmatta?? Sola?? Vet inte vad vi hittar på! ♥
Hoppas ni får en härlig dag nu sweeties! ♥
Härligt väder! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0