GLÖM INTE!

Hej sweeties! ♥
Glöm inte bort att jag har veckans blogg här på bloggen nu! GLÖM INTE DET!
Jaa, iaf nu sitter jag typ och sms:ar lite med bestiesarna litee girltalk och såå..
Det har nämligen hänt en skiitkonstig sak på vår blogg vi tänkte starta, jag, Marie, Wilma & Jackie!
Jaja, det löser sig...
Men jaa, på badmintonen var dettyyp några som skulle testa att spela och då blev typ hela salen full, hahah, så vi fick tyyp inte nästan plats! Men joo, efter ett tag! På vgen hem typ flummade vi lite och  satt som mobil-nördar!
Men bara så att ni vet, imorgon och fram mot helgen kommer jag att ordna upp så att bloggen verkligen blir bra, för att det kanskeär lite roligare att lsa en lite mer intressant, snygg och välårdnad blogg va!?
Men fram mot helgen är det fixat! ♥
Jaa, måste sluta nu, men godnatt sweeties! Och glöm inte att vara med på VECKANS BLOGG!
Nu blir det mysig kväll med familjen & en kopp te!
LOVE YOU READERS, GODNATT! ♥

Kommentarer
Postat av: moms

Å va mysigt önskar jag var där puss

2012-04-27 @ 14:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0