FRÄSCHAT UPP MIG!

Så skönt nu efter en joggingrunga, träning & sen en varm dusch! ♥ Så härlig dag idag! Jag var typ astrött i skolan men dagen gick rätt snabbt ändå! Sen blev vi släppta en kvart tidigare också! Sen direkt hem fixa mig & sen jogga & träna! Så skönt, speciellt efter, hahah! Nu sitter jag här i mitt rum, har precis ätit middag! ♥ Ska fort öva liite inför SO-provet på fredag, men annars är det chill! Ska kanske göra något på datorn och så sen men en sak som är säker är att jag ska se på TOP MODEL SVERIGE! Finalen idag jue! ♥ Ha en toppen kväll nu så ses vi! ♥


Kommentarer
Postat av: moms

Hur söt får man vara

2012-04-10 @ 20:10:28
Postat av: moms

hur söt får man vara

2012-04-10 @ 20:11:35
Postat av: Anonym

Kan du ta en bild utan att snea på huvudet?

2012-04-11 @ 20:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0