FEM SAKER OM MIG!


1. Jag HATAR att få frågor när jag är trött, haha! ♥
2. Jag älskar att ta foton & göra designer, visste ni det??
3. Om jag var tvungen att vara alergisk mot en sak, så skulle pälsdjur-alärgiker det värsta, gud vad hemskt det
skulle vara att vara det!    I ♥ ANIMALS!
4. Jag tycker om att tvätta bort något som går bort lätt, kratsa hovar på hästar & ta bort stenar från skor! ahahah!
5. Jag älskar att hjälpa djur som behöver hjälp, t.ex. när en hund fryser, då vill jag bära upp den och värma den! ♥
Det var fe saker om mig!
• Visste ni det om mig?
• Något ni håller med/ inte håller med om?
Kommentera! ♥
PUSS! ♥

Kommentarer
Postat av: Stella

Jag håller med om pälsdjursal...... Så himmla synd om dem!👎👎👎👎👎

2012-04-07 @ 14:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0