BILDSMASH FRÅN FINLAND!

Tog massa bilder i Finland, haha!

Men här är några!



Videung!





Ingen påsk utan videung! Eller??



ONEPIECE!



Musse tränger sig in i EGO-bilden! ♥ Hahah! ÄLSKAR DIG GUBBEN! ♥



Mina söta syskon! ÄLSKAAR ER! ♥ ♥



En så himla grymmt god sallad jag åt i Finland!



Sötnosen har det kul ute i snön! ;) ♥



För vovvar är det väll inte så dåligt med en soffa att sitta i??



Påskpresent åt Musse!





Påsk-presenter! Den fula från mig, heheh! Den gula.. ♥



Det och lite till godis, men lite ramla ut, proppfullt ägg! ♥ heheh!





Jätte fin påskpresent från syrran! ♥





Riktigt god choklad alltså! haha! ;)   I ♥ IT



Jag & syrran, love you... ♥




Och dett här köpte jag när jag var i stan i Finland!

BIKINI - SEPPÄLÄ
SVART KOFTA - VILA




DET VAR DE BILDERNA!

PUSS ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0