BADMINTON STRAX! ❤

På väg hem från skolan nu, senaste dagen idag, kvart över 3... Men vi har så softa lektioner, så det känns typ inte, ahah! ❤ Nu ska jag bara hem & typ äta lite och sen gå på badminton! Det ska bli kul! Sen ska jag väll bara duscha och sen har jag faktiskt inget planerat! ❤ Men jaa, idag iaf hade jag, Wilma. Jackie och Marie typ sattit fast våra ben i varandra med lite tejp, ahahah! Sen behövde vi klippa isär dom för jag behövde hämta en sak och allt så, och då satte vi ihop converse-snörena istället, men problemet kom sen, när vi skulle knyta isär sko-snörena igen sen då, så fick vi ju såklart inte isär dom, hahahah... Men nyss fick jag isär dom, yeah! Hur skulle det se ut om vi satt ihop, hahh! ❤❤ Men nu måste jag kila, vi ses sweeties! ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0